Post by exinkohaca on Feb 18, 2022 13:41:27 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Save The Girl ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Save The Girl IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse op for ædelstene ▞▞▞
▞▞▞ Save The Girl 2022 version ▞▞▞
Forfærdeligt spil! men lidt sjovt.. sååååååå mange annoncer også!!hvis du får bestået på det ene niveau, tilføjes det!!så hvis du spiller dette, skal du slukke for din mobildata eller wifi heller ikke få annoncer men...hvis du slår af, at den har for download til næste niveau!😡😡 og det er sååå længe at vente på det!😠Så det er derfor, jeg giver det 3 stjerner..
Helt forfærdeligt. Spillet kunne have været lidt sjovt, men det faktum, at du har ypperlig med 2 annoncer efter hvert niveau, som du måske eller måske ikke kan springe igennem. Hvis det ikke er slemt nok. Hvis du klikker på krav-knappen, før du læser alt, skal du gennemgå yderligere 2 annoncer. Og det er disse annoncer, der får dig til at se det hele, derefter yderligere 5-15 af en ekstra annonce. Der er noget der hedder "for meget", dine grådige knopper.
Dette spil er genialt, jeg finder annoncerne nyttige, fordi du efter hvert 3. niveau kan gøre krav på en gratis genstand ved at se en annonce. Hver runde udbetaler 50 mønter, men du kan se en annonce og x4 får du 50 fra niveauet og en bonus på 150 (50x4=200).
Jeg synes, det her spil er....... ja... ok, hvis du ved, hvad jeg mener. Det tror jeg, fordi der er MANGE på reklamer og MASSER af ekstremt nemme niveauer. Selvom nogle af niveauerne er nemme, er nogle af dem ret svære. Dens stjerne er, hvad den skal være
Tilføjer ruiner dette spil. Hver gang du bare klikker på noget, får du 30 sekunders tilføjelse
Dette spil er så dårligt. Der er alt for mange annoncer, og niveauerne er dumme. Nogle af niveauerne giver mening, som at blive kidnappet, men nogle er mærkelige, som at flygte fra en zombieskov. Jeg hader det faktum, at der er et væld af annoncer pr. niveau. Du kan heller ikke ændre din hud tilbage til de gamle, jeg ejer. Stop venligst også annoncerne om dette. Jeg anbefaler ikke.
Kan ikke gøre det med de konstante annoncer. Selve spillet er godt, men jeg hader at spille disse spil med flere annoncer end spil. Vinder eller taber du får en annonce, og hvis du taber, skal du starte forfra og gense annoncer pr. niveau, der er bestået. Det er latterligt. Jeg hader, hvordan spil annonceret i spil altid ser sjove ud, men du ville ikke engang vide det på grund af de konstante annoncer. Ender altid med at afinstallere inden for få sekunder. 👎👎👎👎👎👎
Jeg fik ikke boner
Dette er det faktiske spil, som en masse andre spil foregiver at være i deres annoncer. Vælg objekter for at komme videre gennem forskellige områder og hjælp pigen med at flygte. Ikke den flotteste grafik-mæssigt, og MEGET reklametunge, men udviklerne er i hvert fald ærlige. Desværre er valgene nogle gange meningsløse, og den korrekte mulighed føles tilfældig.
Spillet er faktisk et sjovt spil! Det er det samme som dem, vi ofte ser på de annoncerede spil, hvor vi har mulighed for at vælge (hvilket ikke alle reklamer for spil leverer). Men de store mangler ved dette spil er reklamen inde i spillet. MIN GUD DET ER SÅ IRGERLIGT!!
Jeg ville ønske, jeg kunne have mulighed for at give 0 stjerner, fordi dette spil har alt for mange annoncer. Jeg troede, det ville være sjovt og tid at spille dette spil, men jeg var langt væk. Efter hvert niveau i spillet giver det dig straks en annonce i starten, jeg var ligeglad, men så blev det for meget. Hvert niveau tog kun mindre end 30 sekunder at fuldføre, og så ville det tage mig til en annonce, det ville være annonce efter annonce. SPILD IKKE DIN TID PÅ AT DOWNLOADE OG SPILLE DETTE SPIL.
Det eneste, jeg kan fortælle dig, er, hvad der skete med mig. Det tog fem gange at prøve, før spillet overhovedet ville starte, og derefter endnu en, før grænsefladen endelig dukkede op. For så vidt angår annoncen, kan jeg ikke sige, at hver gang jeg prøvede at spille en, (for penge og outfits) ville de aldrig indlæses. Har altid sagt "Annoncer er ikke klar, prøv igen om et par sekunder"; mere end én gang genstartede min tablet også. Jeg har aldrig haft problemer med andre spil på denne enhed....tag det for hvad det er. Fredsfolks.
Jeg er sikker på, at spillet er sjovt, men det tog for lang tid at indlæse! Hvorfor sker det? Temmelig sikker på, at de andre anmeldelser siger, at der er for mange annoncer, og det kan være sandt, men jeg ved det ikke! Jeg fik aldrig spillet! Så lad venligst være med at gøre indlæsningen for lang! Det kan gøre det mindre sjovt. Måske skal du være tålmodig? Hvis det tager for lang tid, så ved vi ikke, om det er sjovt! Og hvis de andre anmeldelser siger, stop med at lægge for mange annoncer ind! Så venligst fix!
Det er et godt spil, men der er så mange annoncer, og næsten efter hvert niveau er der en annonce, og du vil udklædning til pigen? Se denne annonce... det er altid sådan, og det gør mig lidt sur...du kan tilføje annoncer, men bare ikke for mange.
Rigtig mange reklamer
Dette spil er forfærdeligt! Hvert 30. sekund er en anden annonce. Jeg brugte mere tid på at klikke annoncer væk end på at spille. Vinde et niveau? Ad. Tabe et niveau? Annonce! Popup-vinduerne er rasende! Hvert niveau varer kun 30 sekunder eller deromkring, så du ender med at se 2 eller 3 annoncer i minuttet! Det gameplay er ikke sjovt nok til at berettige det. Sikke et spild af tid.
Til Mange tilføjer! OMG! Der er en tilføjelse for hvert niveau, du passerer, hvilket får dig til at spille på tilføjelser for mere tid, end du spiller 👎👎👎👎👎
Endelig et spil, der matcher annoncen! Men alle anmeldelser, der klager over den store mængde annoncer, overdriver ikke. Lidt sjovt, men du vil bruge mindst ti gange tiden på at se annoncer som afspilning.
Afspillet én gang, og da jeg vendte tilbage for at åbne appen og spille igen, indlæses den ikke forbi den oprindelige grafik ligesom hvad andre anmeldere har advaret. Afinstalleret app og geninstalleret og mistet alle fremskridt. Vil ikke garantere, at det ikke sker igen. Tonsvis af annoncer og ville betale for den annoncefrie version, men andre anmeldere har udtalt, at der også er fejl. Ærgerligt, kunne faktisk have nydt spillet.
Jeg kan godt lide, at spillet er godt, men et problem er der alt for mange annoncer, som hver gang du fejler annoncen, når du betaler mønterne i spillet for at holde dig i live, når du indtaster en ny områdeannonce, så ja, spillet er sjovt, når du keder dig, men bare til mange annoncer
Jeg var så spændt på rent faktisk at kunne spille et spil, der involverede at vælge mellem til muligheder, (du ved, hvad jeg mener), men så snart jeg åbnede det, var der en annonce. Og efter hvert niveau var der reklamer. Det er rigtig ærgerligt... 😕
For mange dumme ubrugelige irriterende annoncer, som hvert 60. sekund. Meget sigende
mega godt spil
Dette spil er fuld af eventyr, og det er spændende, men et lille problem, at når jeg får en belønning som en ny frisure af pigen, ny kjole osv. Så trykker jeg på krav, men det viser, at annoncerne ikke er klar endnu, så prøv efter et par sekunder, men Jeg prøver stadig efter et par sekunder, men det virkede ikke.
Goat lady er sjov og Cradley Booper fra "ID Please", oh my... de er et match made in heaven. Det store sorte hul...også hvad er chancerne for at blive ramt af lynet? Min paraply blev ramt. Dette spil stinker faktisk. Jeg hader det. Der er disse annonceknapper, der vises et sekund før næste knap dukker op.
Save The Girl Alkalmi oam
Dette spil giver slet ikke mening. Selv mulighederne er ikke klare, hvordan kunne du tænke dig, at vi træffer den rigtige bevery *friendly* personning. Også den rigtige måde at komme ud på er faktisk den mærkeligste og ulogiske måde, nogen nogensinde kunne tænke på. Tilføj noget sund fornuft og bedre grafik til dette spil. Dette spil gjorde mig sur. For alle dem, der står over for tilføjelsesproblemer, skal du slå din internetforbindelse fra, og der vil ikke være nogen tilføjelser. Det ville være den bedste sunde fornuft en bruger kan bruge i dette spil.
Nå, jeg har spillet dette spil før det, jeg har lige downloadet det igen' det er virkelig godt, men kun. Børn 8og op irt; Virkelig upassende: Og ikke lyver sine fået billeder: Og der er mange tilføjelser 🧋😊😍🤪🤔🥴😂😏😐😑😔🤔🤔🤔🤔😤😡😡😡😡😡🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬😖😖😖😖 😖😖 Og alle emoji'erne betyder, hvad der er i spillet, og nøgen kunne ikke finde nogen : men det er et rigtig godt spil : få det bedre, hvis du har ret og op ✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️ ✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️😍😍😍😍😍😍😍😍
Så så. Det. Andre mig de ekstra mønter, det kan korrekt tage mine mønter væk i passende mængde, men når de distribueres. Der står "200 x 4", så jeg tror, ok 800. Nej. Jeg ville være tilfreds med selv 200 almindelige. Nogle gange får jeg 100 eller 150 for at se en annonce. Pisse irriterende g hvis du spørger mig.
Det er måske et godt spil, men jeg kan ikke sige det på grund af de konstante annoncer. Jeg er lige begyndt at spille dette spil, jeg klippede rebet for at befri hende, og en tilføjelse dukker op, så brækker jeg døren ned, og en anden annonce dukker op. Så det er svært at give en faktisk sand vurdering. Jeg forstår, for at tjene penge, skal du vise annoncer, men dette er LØDLIGT. Jeg er en, der bestemt ikke vil købe dette spil, når jeg ikke kan få en reel fornemmelse for at redde pigen.
Salve a Menina! Casual sozs
🤑💓💞💓💞💕💕💕💕💕💕😋
Elsker dette spil.....men der er ikke behov for reklamer....tjek venligst det Tak
Dette må være et af de værste spil derude, først og fremmest, reklamer, ingen vil have annoncer hvert 30. SEKUND. For det andet er grafikken som noget et barn ville gøre! For det tredje er situationerne ikke realistiske nok, den skal reflektere over de problemer, vi står over for dagligt i det virkelige liv. Til sidst skal du udvide niveauerne, fordi de er korte og ikke mange niveauer, hvis du tænker over det.
Hotel Frenzy: Home Design Приключения bey
세이브 더 걸! (Save the Girl!) 캐주얼 게임 sqn
Det var en behagelig tid at redde min drømmepige. Hun stjal virkelig mit hjerte med de dæmonaffyrede øjne. Den måde hun går på var bare en af slagsen, nej bogstaveligt talt. Hun var så sjov med måden hun gik på. Jeg elskede tiden med at spare hende. Dette spil virkede ikke som et spil på grund af min kærlighed til hende. Jeg elskede hende, og det var en fantastisk tid. Download venligst.
den er også god
Save The Girl Casual clnm
Det er et godt spil men lidt mange reklamer
Kan lide det! det er bedre at INSTALLERE en app kaldet (WHAFF), bare spille spil og tjene rigtige penge. Og hvis du indtaster koden mu, får du IO, som du straks kan trække på kortet. hvordan kommer jeg ind i kernen? Efter registrering, genstart appen, og inviter en ven, indtast denne kerne mu og få dine belønninger. Gå derefter gennem niveauerne og tjen mønter, der kan veksles til rigtige penge, held og lykke og alt det bedste !
En stor jeg så jeg annoncer bare sådan men efter hver gang efter at have valgt hvad der skal hjælpe pigen er der en annonce og efter annonce skal jeg klikke på start Men nød virkelig at spille redde en pige der er i problemer I ét niveau var der en edderkop på tværs Jeg skal vælge mellem træ og cement Jeg klikkede træ og fandt hurtigt ud af, at det var forkert, der var edderkop på tværs. pigen blev bange og faldt. Jeg prøvede igen at vælge cement denne gang, hun blev ikke bange. Kun det rigtige svar er, hvad hun er ikke bange .
Dette spil stinde! 1) Valgene er ikke logiske. 2)!Et andet problem med spillet er, at billederne ikke er mærket, så du ikke har en klar idé om, hvad dine muligheder er. 3) Annoncerne! De er overalt og gentagne. Selvom du markerer, at det er gentaget, er damespillet i en anden variant den næste annonce! Jeg har spillet dette spil én gang, og jeg er færdig.
Spillet er fint, men du kunne have designet pigen en lille smule bedre. Grafikken er fantastisk. Antallet af annoncer er ikke stort, men du kan slå Wi-Fi fra, og det vil fjerne dem, men afspiller de samme 5 niveauer. Samlet set kunne designet være bedre, grafikken er god, færre annoncer ville være fantastisk! tak for din tid.
God idé, ikke god i praksis... selvom det i teorien fremstår som et logisk spil, er det i virkeligheden et 50/50 hasardspil, da mulighederne har lidt grundlag bag, hvad der er rigtigt og hvad der ikke er. Det har brug for flere muligheder for at gøre det sjovt og udfordrende og endda sammensatte muligheder for at tillade fejl at blive rettet i stedet for blot at bestå/ikke bestå. Hver runde er for kort til at muliggøre nogen form for vanedannende sjov, den kræver mere aktivitet i hver runde, for at du virkelig kan komme ind i den. For mange annoncer hele vejen igennem.