Post by pieworktradsochar on Feb 20, 2022 7:35:59 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Taktiskt krig: Tower Defense spel ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Taktiskt krig: Tower Defense spel IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod många poäng ▞▞▞
▞▞▞ Taktiskt krig: Tower Defense spel 2022 version ▞▞▞
Tactical War: Tower Defense Game Strategy qpiy
Endast 20 nivåer. Visst, hård AF för att slå nivåerna. Även om det är lika enkelt som att slå om enklare nivåer för att tjäna pengar snabbt för att köpa uppgraderingarna. Det är som ett bra tv-program. Det tar några veckor att ta sig igenom, och du är besviken när det är över.
Utmärkt spel! Mycket minimala annonser, bra spel. Jag har spelat hela det här spelet två gånger. Min ENDA irritation är att det inte finns fler rundor/etapper. Och vet inte om de har något annat liknande. Bra gjort av utvecklarna! Du måste göra en uppföljning med dubbla steg lol
Jag antar att utvecklare övergav det här spelet. Inga nya nivåer även efter så många år, det här spelet behöver ett par uppdateringar då det kan vara ett av de bästa spelet i sin genre. Jag hoppas att detta meddelande når utvecklare om de fortfarande är aktiva.#GG
Ok, gav det ett nytt försök. Spelet är inte min kopp te. För mig är det borta att fördriva tiden. Det är bara inte för mig.
Det är ett roligt spel, men blev lite gammalt. Var jag tvungen att spela om några nivåer, ja. Det är bara för att jag ville ha det perfekta resultatet på mitt första åk. Jag märkte inga betydande förändringar med uppgraderingar i hängaren, annat än vad vapnet specifikt användes till, den uppgraderingen var ganska märkbar. Några förslag: Gör så att zoomfunktionen har en funktion, nivåerna ska vara helt på skärmen och du kan zooma in. Fler torn. Bättre hängaruppgraderingar som faktiskt gör bättre inverkan på spelet.
Inget dåligt spel. Men alla mina torn har uppgraderats till det maximala och jag kan inte slå den sista nivån? Skulle kunna göra med fler uppgraderingsalternativ för mig. Jag upprepar nivåer och bankar pengarna, men kan inte uppgradera någonting. Det är lite frustrerande tbh.
Tactical War: Tower Defense Game Stratēģiskās spēles hpl
Roligt. Dödar tiden medan tiden dödar mig
Utvecklare som inte är giriga med annonsväggar. Det very *friendly* personade med att jag betalade för att ta bort dem som ett tecken på uppskattning. Men så mycket finns kvar på bordet. Jag har spelat några TD-spel. Den här känns som att den kan vara så mycket mer. Det känns verkligen som att det var avsiktligt byggt med ett lågt underhållssätt utan uppdateringar på nästan ett år. Spelet måste redan vara i underhållsläge. Åh va kul så länge det varade.
Sammantaget ganska bra. Kort spel, skulle älska fler nivåer, fler torn. Förslag: hantering av tornprioritet (dvs. först, sist, starkast), skulle vara bra om man kunde zooma ut lite längre eftersom en del tornplacering på kanter är svår.
Dunder
Alldeles för manus.. det är som att du inte kan fatta några bevery *friendly* person..
Lite enformigt. Ok tidsfördriv.
Det potentiellt bästa spelet i kategorin sviker tyvärr men det faktum att du helt enkelt inte tjänar tillräckligt med pengar för att bygga eller uppgradera torn tillräckligt. Fixa det eller gör bara en uppgradering för startpengar i hängaren eller intjänade pengar i hängaren.
Stickman Party: 1 2 3 4 juegos de jugador gratis Arcade qngc
Ett fantasibaserat turbaserat strategispel med strategisk och taktisk gameplay. ... bygga arméer, hyra spellcasters, forskare och leda krig tills endast en
Roligt spel med solid grafik. Betala 0,99 för att ta bort tilläggen
Ladda ner gratis spel strategi kan ha på vår hemsida, för Android. ... Wicked Lair - en unik och mycket framgångsrik blandning av Tower Defense och Dungeon
Bli kapten för ditt eget luftskepp och led din armé till seger. Spela fantastiska 3D-turbaserade taktiska strider mot AI eller andra spelare. Om spelet: Iron
Max antal uppgraderingar så blir spelet bara dumt. Om du ska kasta omöjliga mängder fiende, lägg åtminstone mer än tre offensiva vapen med halt röv, maskingevär som bara är riktigt effektivt på infanteri, kanon sätt att bromsa, prickskytt så långsam att han kanske vill ändra sin postadress så att hans pensionering kommer att nå honom.
Min rekommendation, spela inte det här spelet och om du spelar det här spelet, spendera inga pengar med dem, de very *friendly* personade förbättra spelet idag. Jag fick ett meddelande om att de fick en uppdatering, det visar sig att det inte har gjorts några förbättringar. Betala inte för uppgraderingar eftersom det har gått mer än ett år sedan de gjorde en uppdatering av det här spelet, det är helt galet. Folk har bett om fler nivåer i över ett år.
Mycket svårt tillgångspris är några höga, det kan vara något lågt. det skulle vara jättebra.
The Anomaly-serien är en okonventionell vridning på den populära tornförsvarsgenren De tre bästa 3D Tower Defense-spel för PC De tre bästa 3D Tower
Brädspel - Nicholas Hjelmberg
Bra spel önskar att det hade mer variation
- fi ´ π - IQ Pager - Yumpu
Det är ett bra spel som du inte behöver förlita dig på att spendera pengar för att komma någonstans, men det finns bara 20 nivåer. Ett par timmar och du är klar med hela spelet.
Efter bara några nivåer måste du köpa mynt för att köpa tillräckligt med uppgraderingar för att klara nivån.
Blir alldeles för svårt för att slå nivåer ungefär halvvägs. Inte tillräckligt för att uppgradera för att det inte ska vara frustrerande. Anständigt, men det och de vidriga annonserna (var 2 eller 3 nivåer eller återställningar) gör spelet irriterande.
Tvångsannonser betyder påtvingad 1 stjärna och radering.
Det här spelet är överlag välgjort. Konceptet är enkelt och roligt. Nackdelen är att det är väldigt svårt. Jag har fastnat i nivå 5 ett bra tag nu. Jag har alla mina torn helt uppgraderade, mina nivå 2-kanoner helt uppgraderade och fortfarande kan jag inte slå nivån. Även pengarna från att döda trupperna är mycket låga för att köpa fler torn.
Mycket bra spel! Jag trivdes riktigt bra. Finns det Tactical War 2 av Binary Punch?
Skulle vara en 5-stjärnig, gillar verkligen enkelheten i torn, uppgradering, etc. Bra att du måste använda lite mer komplex strategi i dina placeringar och typer av torn. Stora undergången är att jag är helt uppgraderad på nivå 17 tror jag med 7200 spänn och inget att spendera det på.
Jag avvery *friendly* personade uppgraderingen (ALLA armar & etc.) på nivå 10. Genom att spela upprepade gånger sparar jag massor av poäng för uppgraderingar. Nivå 12 och så vidare är SVÅRA att slå och jag behöver fler uppgraderingar men inte fler och till och med mina vapen kan inte ADD. Hur kan jag fortsätta spela ditt spel utan ytterligare vapen eller uppgraderingar? Jag kan inte fortsätta utan din HJÄLP..
Taktična vojna: Tower Defense Game Strateške igre qaj
Exalted/First Exalted/Log - The Workshop - Miraheze
Hade lite kul med det men nivåerna är väldigt lätta och har klarat dem alla på bara en dag. Behöver något slags obegränsat överlevnadsläge och nya uppdrag läggs till. Behöver också mer enhetsvariation under uppdrag eftersom alla andra torn är föråldrade när du väl har de fullt uppgraderade kanonerna.
嗜血印 Bloody Spell. Sexuellt innehåll, Naket, Moget, Kvinnlig huvudperson. ¥ 150.00. Expeditions: Rome. RPG (rollspel), Strategi, Turbaserad strategi,
20:e nivån är väldigt tuff. Kunde inte passera nivån
Tactical War: Tower Defense Game Strategie kso